ORCID: 0000-0001-8601-3205 |
|
Mokslo sritis ir kryptis: |
Socialiniai mokslai (edukologija) |
Mokslinių tyrimų tematika: |
Mokymo ir mokymosi procesai; ankstyvasis matematinis ugdymas; savivaldus ir personalizuotas mokymas; švietimo kokybės vadyba |
Pareigos (dabartinės): |
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė |
Išsilavinimas: |
Socialinių mokslų (edukologija) mokslų daktarė |
Darbo patirtis: |
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė (nuo 2012 m); Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto dekanė (2008-2013 m.); Šiaulių universiteto Matematikos didaktikos katedros docentė (2006-2007); Edukologijos katedros docentė (2008-2012); Šiaulių universiteto Edukacinių sistemų katedros vedėja (2006-2007); Šiaulių universiteto Matematikos didaktikos katedros lektorė (2001-2006) |
Publikacijos: |
|
Dėstomi studijų dalykai: |
Doktorantūros studijų: Mokymo ir mokymosi teorijos, sistemos, modeliai; Magistro studijų: Švietimo kokybės vadyba; Bakalauro studijų: Bendroji pedagogika, Šiuolaikinė didaktika, Matematikos didaktika, Ikimokyklinis ir priešmokyklinis matematinis ugdymas. |
Projektai: |
- Innovative teacher education through personalized learning / INTERPEARL. Erasmus+KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices, KA203 - Strategic Partnerships for higher education. University of Iceland; University College Cork, Ireland; VDU; VU; VUŠA (tyrėja). - Critical Thinking in the Information Society (CTIS). Erasmus+KA2– Higher education. Graikija (Sapientia Hungarian University of Transylvania), Rumunija, Lenkija (Pedagogical University of Krakow), Vengrija (University of Pécs), Lietuva (VUŠA). |
Mokslo sklaida: |
- Kokybinių tyrimų duomenų vizualizacijos programa „Kokybis“. ISBN 978-609-430-154-4 P. 27 su CD priedu. - Formuojamasis vertinimas pasiekimams ir pažangai. Prieiga: https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2021/10/Formuojamasis-vertinimas_internetine-versija_2018.pdf. - Pradinių klasių mokinių kūrybiškumo ugdymas sprendžiant praktines problemas. Prieiga: https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/16250. - Metodinių leidinių serija savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje: - Gaučaitė R., Kazlauskienė A. (2018). Kaip pažinti save kaip besimokantįjį? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas. - Gaučaitė R., Kazlauskienė A. (2018) Kaip išsikelti mokymosi tikslus ir numatyti sėkmės kriterijus? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas. - Kazlauskienė A., Gaučaitė R. (2018). Kaip planuoti mokymąsi ir imtis veiksmų? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas. - Kazlauskienė A., Gaučaitė R. (2018). Kaip organizuoti grįžtamąjį ryšį ir koreguoti tolesnius veiksmus? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas. |
Ekspertinė veikla: |
- Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos kūrėja (bendraautorė) (Matematinis ugdymas); - Atnaujintų Bendrųjų programų kompetencijų aprašo rengėja (bendraautorė) (Kūrybiškumo ugdymas); - Savivaldžio ir personalizuoto ugdymo sistemos rengėja (bendraautorė). |
Kita reikšminga veikla: |
LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Bendrojo ugdymo tarybos narė Lietuvos edukacinių tyrimų asociacija (LETA) valdybos narė, Bendrojo ugdymo tinklo vadovė; European Educational Research Association (EERA) narė; World Education Research Association (WERA) narė; European Alliance for Social Sciences and Humanitie (EASSH) narė; Researchers' Excellence Network (RENET) koordinacinio komiteto narė. |