Projektai
Projekto pavadinimas
|
MVGC dalyvavimo pozicija
|
Veiklos sritis
|
Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“
Projekto Nr. 10-045-P-0001
Projekto trukmė: nuo 2023 m. spalio 9 d. iki 2027 m. rugsėjo 30 d.
Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“ Nr. 10-045-P-0001 vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“, finansuojamas Europos socialinio fondo + ir Europos Sąjungos bendrojo finansavimo lėšomis. |
Partneris | Studijų, leidžiančių įgyti papildomą profesinę kvalifikaciją, vykdymas. |
„Švietimo inovacijos ir STEAM sričių plėtra bendrajame ugdyme, įskaitant mokytojų kaitą, kompetencijų gerinimą ir papildomo kvalifikacinio laipsnio įgijimą, skaitmeninio turinio rengimą ir skaitmeninių kompetencijų ugdymą ir STEAM atviros prieigos centrų veiklų plėtrą“ (sutarties Nr. S-1383) Mokytojų, mokyklų vadovų ir pavaduotojų ugdymui kompetencijų stiprinimas |
Partneris |
Mokinių pasiekimų gerinimas, socialinės atskirties mažinimas ir specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtraukties didinimas, užtikrinant tolygų kokybiško skaitmeninio turinio ir švietimo naujovių prieinamumą bei nenutrūkstamą STEAM plėtrą. |
Projektas "TĘSK"
Projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-001
Projekto trukmė 2018 m. kovo 12 d. - 2022 m. kovo 12 d.
(48 mėnesiai)
|
Partneris |
1) Pradedančiųjų pedagogų pedagoginės stažuotės modelio kūrimas ir išbandymas.
2) Studijų, leidžiančių įgyti papildomą profesinę kvalifikaciją, vykdymas. |
Nustatyti, įvertinti ir įteisinti: neformaliuoju ir savaiminiu būdu įgytų kompetencijų įteisinimo metodologijos perkėlimas (IDEAL) (Socrates/GRUNDTWIG) |
Partneris
|
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas |
Neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas, Nr.VPI-2.1-ŠMM-04-K-03-004, 2011-11-14 |
Partneris
|
|
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra VP1-2.3-ŠMM-03-V |
Partneris
|
Pedagogų perkvalifikavimo studijos |
Latvijos – Lietuvos pasienio regiono ikimokyklinio ugdymo įstaigų bendradarbiavimo sistemos kūrimas (Latvijos ir Lietuvos bendradarbiavimo per sieną 2007 –2013 m. programa) |
Partneris
|
|
Užsienio kalba – langas į pasaulį, Nr.VPI-2.2-ŠMM-05-K-02-008, 2011-08-08 |
Koordinatorius
|
|
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra, Nr. VPI-2.2-ŠMM-02-V-01-006, 2010-10-05 |
Partneris
|
|
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas), Nr. VPI-2.2-ŠMM-02-V-01-009, 2012-06-08 |
Partneris
|
|
Vaikų socializacijos centrų pedagogų bei kito personalo kompetencijų ugdymas ir ugdytinių elgesio korekcija (SOCPEDKOM), Nr. VPI-2.2-ŠMM-03-V-01-001, 2011-11-21 |
Koordinatorius
|
Vaikų socializacijos centrų pedagogų bei kito personalo kompetencijų kvalifikacijos tobulinimas |
Šiaulių regiono specialistų perkvalifikavimo programų (modulių) rengimas ir įgyvendinimas bei kvalifikacijos tobulinimas, Nr. VPI-2.2-ŠMM-04-V-06-008, 2012-12-28 |
Koordinatorius
|
Aukštos kvalifikacijos specialistų (viešasis ir verslo sektorius) kvalifikacijos tobulinimas |
Šiaurės Europos mokytojų švietimo tinklas (Nordic European Teacher education network (NordETEN) |
Partneris
|
Švietimo lyderių kvalifikacijos tobulinimas |
Lyderių laikas (projekto veiklų ekspertavimas) |
Partneris
|
|
Palankios šeimai darbovietės kūrimas ir kokybiško užimtumo skatinimas šalyje per socialinę partnerystę |
Partneris
|
Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis |
Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“
Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“
Projekto Nr. 10-045-P-0001
Projekto įgyvendinimas – nuo 2023 m. spalio 9 d. iki 2027 m. rugsėjo 30 d.
Projekto „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“ veiklomis siekiama sustiprinti pedagogo profesijos patrauklumą bei pedagogų rengimo ir profesinio augimo sistemą, užtikrinti naujų pedagogų atėjimą į švietimo sistemą. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu bus finansuojamos mokomojo (-ųjų) dalyko (-ų) ir (ar) ugdymo srities pedagoginės specializacijos studijos.
Projekto tikslas – stiprinti švietimo sistemą suteikiant reikiamas kompetencijas pedagoginiams darbuotojams ir alternatyviuoju būdu pritraukiant mokytojus į mokyklas.
Projekto tikslinė grupė – pedagoginiai darbuotojai (išskyrus aukštųjų mokyklų darbuotojus), turintys aukštąjį išsilavinimą.
Projektas Nr. 10-045-P-0001 vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“, finansuojamas Europos socialinio fondo + ir Europos Sąjungos bendrojo finansavimo lėšomis.
Daugiau informacijos NŠA interneto svetainėje: https://www.nsa.smm.lt/projektai/ugdymo-projektai/projektas-tesk-ateik-tobulek-prisidek/
Už projekto vykdymą Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje atsakinga doc. dr. Rima Bakutytė, tel. +370 41 595851.
Pedagoginė stažuotė
PEDAGOGINIŲ STAŽUOČIŲ ĮGYVENDINIMAS
Įgyvendinant projektą „Tęsk“ sukurtas Pedagoginės stažuotės modelio projektas ir nuo 2018 mokslo metų išbandytas 130 Lietuvos ugdymo įstaigų. Projekto metu VU Šiaulių akademija bendradarbiavo su 36 švietimo įstaigomis, kuriose įsidarbino pradedantieji pedagogai iš Šiaulių, Radviliškio, Panevėžio, Kretingos ir kitų miestų. Pedagoginės stažuotės išbandymo veikloje kartu su Šiaulių akademija dalyvavo 40 pradedančiųjų mokytojų.
Stažuotės metu pradedantiesiems pedagogams buvo teikiama dalykinė, metodinė ir psichologinė parama, jie plėtojo ir gilino kompetencijas darbo vietoje ir mokymuose, reflektavo savo patirtį, siekė sklandžiai integruotis į švietimo įstaigos bendruomenę bei formavo savąjį mokytojo identitetą.
2021 m. sukurtos pedagoginės stažuotės metodinės priemonės, skirtos stažuotojams, jų vadovams, mentoriams, mokykloms ir jų steigėjams.
Daugiau informacijos apie pedagogines stažuotes:
https://www.nsa.smm.lt/projektai/ugdymo-projektai/projektas-tesk/projekto-medziaga/
Pedagoginės stažuotės modelyje ir toliau numatytas ugdymo įstaigų bendradarbiavimas su pedagogus rengiančiomis aukštosiomis mokyklomis, kurios dalyvauja Nacionalinės pedagoginių stažuočių programos kūrime bei įgyvendinime: vykdo mokymus ir profesinį palaikymą (grupines refleksijas ir supervizijas) mentoriams, stažuotojams ir mokyklos bendruomenei.
VU Šiaulių akademija nuolat teikia tikslines konsultacijas pradedantiesiems pedagogams, jų mentoriams bei mokyklų administracijai.
Nuotolinė konsultavimosi erdvė: https://atviri.emokymai.vu.lt/course/view.php?id=120
PEDAGOGINĖ STAŽUOTĖ 2020-2021 M.
Jau trečius metus Šiaulių Akademija tęsia pradedančiųjų mokytojų stažuočių išbandymo veiklas.
2020-2021 m. m. su VU Šiaulių akademija bendradarbiavo 11 švietimo įstaigų, kuriose įsidarbino pradedantieji pedagogai iš Šiaulių, Radviliškio, Panevėžio, Kretingos miestų. 13 jaunų pradedančiųjų mokytojų sėkmingai užbaigė pirmuosius darbo mokykloje metus.
2021 m. birželio 3 d. VU Šiaulių akademijoje vyko projekto „TĘSK“ baigiamasis konsultacinis renginys pedagoginių stažuočių dalyviams. Jo metu, dalyvaujant stažuotojams ir jų mentoriams bei stažuotės vadovams, aptarėme stažuotės užbaigimo organizavimą, stažuotės patirtis ir ateities perspektyvas.
Stažuotojai ir jų mentoriai džiaugėsi galimybe dalyvauti projekte, mokymų ir konsultacijų metu gavo daug naujos patirties, konsultavosi su aukštosios mokyklos dėstytojais – stažuočių vadovais, nuolat reflektavo savo darbo procesą, supervizijose aptarė individualias darbo problemas ir situacijas.
Šiais metais baigiasi paskutinis stažuotės išbandymo etapas, kurio pagrindu startuos naujasis stažuočių modelis. Stažuotės išbandyme sėkmingai dalyvavo ir stažuotę baigė per 100 pradedančių mokytojų, jiems talkino apie 100 mentorių, per 50 stažuotės vadovų iš 6-ių aukštųjų mokyklų (projekto partnerių: VUŠA, KTU, MRU, VDU, VU, ViKo) bei projekto ekspertai. Pradedantieji pedagogai dalyvavo refleksijose, o mokyklų bendruomenės nariai – mokymuose. Projekto metu mentoriai, stažuočių vadovai susipažino su užsienio šalių patirtimi organizuojant pradedančiųjų pedagogų sėkmingą karjeros pradžią.
Sveikiname pradedančiuosius pedagogus sėkmingai užbaigusius pirmuosius darbo metus, jų mentorius ir stažuočių vadovus įsitraukusius į projektą “TĘSK” ir linkime sėkmingai tęsti pedagogo karjerą.
Projektas „Tęsk“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001) finansuojamas iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-727 priemonės „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“.
Projekto vykdytojas – Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA). Projekto partneriai: Vilniaus universitetas, VU Šiaulių akademija, Kauno technologijos universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas, Vilniaus kolegija, Mykolo Romerio universitetas.
Kviečiame pradedančiuosius pedagogus dalyvauti pedagoginės stažuotės modelio išbandyme 2020–2021 mokslo metais
Kviečiame pradedančiuosius pedagogus, įdarbintus ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas įgyvendinančiose švietimo įstaigose (arba ketinančius įsidarbinti iki 2020 09 01), prisijungti prie pedagoginės stažuotės modelio išbandymo 2020–2021 m. m. projekte „Tęsk“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001).
Pradedantieji pedagogai, ketinantys dalyvauti pedagoginėje stažuotėje, turi atitikti šiuos reikalavimus:
- Turėti aukštąjį išsilavinimą.
- Turėti pedagogo kvalifikaciją.
- Pedagoginio darbo patirties požiūriu tenkinti vieną iš šių sąlygų:
3.1. 2020–2021 mokslo metai bus pirmieji pedagoginio darbo metai po pedagogo kvalifikacijos įgijimo (gali turėti pedagoginio darbo patirties iki pedagogo kvalifikacijos įgijimo).
3.2. Turi iki 12 mėn. ankstesnės pedagoginio darbo patirties ir grįžta į pedagoginį darbą po ne mažiau kaip 5 metų pertraukos.
3.3. Grįžta dirbti pedagoginį darbą po 10 m. ar ilgesnės pertraukos.
Registracijos anketą prašome užpildyti nuo 2020 m. rugpjūčio 28 d. iki 2020 m. rugsėjo 10 d. Anketą gali užpildyti pradedantysis pedagogas (sutaręs dėl dalyvavimo projekte su švietimo įstaigos vadovu) arba švietimo įstaigos vadovas, sutaręs su pradedančiuoju pedagogu ir mentoriumi (galima skirti du mentorius, atsižvelgiant į būsimojo stažuotojo planuojamas tobulinti kompetencijas).
2020–2021 mokslo metais projekto dalyviai turės galimybę tobulinti profesines kompetencijas mokymuose, dalyvauti grupinėse ir individualiose supervizijose, refleksijose, bus organizuojami projekte dalyvaujančių mokyklų gerosios patirties dalinimosi vizitai. Mentoriai galės dalyvauti užsienio stažuotėje, o švietimo įstaigų pedagogams bus sudarytos galimybės tobulinti savo profesines kompetencijas mokymuose.
Informacija Nacionalinės švietimo agentūros tinklalapyje
Kilus klausimams, maloniai kviečiame kreiptis į atsakingus projekto „Tęsk“ ekspertus aukštosiose mokyklose ir Nacionalinėje švietimo agentūroje:
Nacionalinė švietimo agentūra
Kristina Viršulienė, tel. 8 681 48 215, el. p.
Šiaulių akademija
Edita Musneckienė, tel. (8 41) 393 016, el. p.
Kviečiame mokyklas bendradarbiauti su Šiaulių universitetu įgyvendinant pedagoginę stažuotę
Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymo pasiekimus, skatinant veiksmingus pokyčius švietimo įstaigų veikloje. Prie pokyčių įgyvendinimo bus prisidedama dviem kryptimis: a) diegiant inovacijas pedagogų kvalifikacijos tobulinimo srityje ir b) pasirengimo dirbti pedagogo darbą srityje.
Projekto 2.1 veikla „Pedagoginės stažuotės išbandymas“
Pedagoginę stažuotę privaloma atlikti pirmaisiais pedagogo darbo švietimo įstaigoje metais (Pedagogų rengimo reglamentas, 2018). Stažuotės tikslas – padėti pradedančiam pedagogui plėtoti ir gilinti studijų metu įgytas kompetencijas, sklandžiai integruotis į švietimo įstaigos bendruomenę. Siekiant šio tikslo pradedančiam pedagogui užtikrinama metodinė ir dalykinė pagalba. Pedagoginę stažuotę bendradarbiavimo pagrindais įgyvendina pradedantysis pedagogas (stažuotojas), švietimo įstaiga, kurioje įsidarbina pedagogas, kartu su aukštąja mokykla, vykdančia pedagogikos krypties studijų programas (Pedagogų rengimo reglamentas (2018) ir Pedagogų rengimo modelio aprašas (2017)).
Trumpai apie įgyvendintus stažuotės modelio išbandymo etapus *
* 2018–2019 m. m. pradedančiųjų pedagogų stažuotės modelis buvo išbandomas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose, įgyvendinančiose pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas.
2019–2020 m. m. prie stažuotės modelio išbandymo prisijungė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas vykdančios švietimo įstaigos, o į mentorystės procesus įsijungė švietimo pagalbos specialistai.
Per dvejus mokslo metus, kuriant ir išbandant pedagoginės stažuotės modelį, sėkmingai dalyvavo ir stažuotę baigė per 100 pradedančių mokytojų, jiems talkino apie 100 mentorių, per 50 stažuotės vadovų, 6-ių aukštųjų mokyklų (projekto partnerių: ŠU, KTU, MRU, VDU, VU, ViKo) ekspertai. Pradedantieji pedagogai dalyvavo refleksijose, o mokyklų bendruomenės nariai – mokymuose. Mentoriai, stažuočių vadovai vyko į užsienio stažuotes, susipažino su užsienio šalių patirtimi organizuojant pradedančiųjų pedagogų sėkmingą karjeros pradžią.
Projektas „Tęsk“ finansuojamas iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-727 priemonės „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“.
Pedagoginės stažuotės klausimais konsultuoja ekspertai:
Edita Musneckienė
Tel. (8 41) 393 016
El. p.
Kristina Viršulienė
Nacionalinės švietimo agentūros
Projekto „Tęsk“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001) specialistė-koordinatorė
El. p.
PEDAGOGINĖS STAŽUOTĖS BAIGIAMASIS – KONSULTACINIS RENGINYS
2020 m. birželio 16 d. Šiaulių universitete vyko projekto ,,TĘSK“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001) konsultacinis renginys pedagoginių stažuočių dalyviams. Renginys vyko nuotoliniu būdu.
2019-2020 m. m. su Šiaulių universitetu bendradarbiavo 14 švietimo įstaigų, kuriose įsidarbino pradedantieji pedagogai iš Šiaulių, Radviliškio, Panevėžio, Mažeikių, Klaipėdos miesto ir rajono.
14 jaunų pradedančiųjų mokytojų sėkmingai užbaigė pirmuosius darbo mokykloje metus. Stažuotės metu pedagogai turėjo galimybę dalyvauti grupinėse ir individualiose supervizijose, refleksijose, buvo organizuojami projekte dalyvaujančių mokyklų gerosios patirties dalinimosi vizitai. Mentoriai ir vadovai dalyvavo užsienio stažuotėse Italijoje, Islandijoje, Kroatijoje bei Suomijoje.
Renginyje aptarėme stažuotės užbaigimo organizavimą, stažuotės patirtis ir ateities perspektyvas. Ateinančiais metais projekto dalyviams bus sudarytos galimybės tobulinti savo profesines kompetencijas mokymuose.
Sveikiname pradedančiuosius pedagogus sėkmingai užbaigusius pirmuosius darbo metus, jų mentorius ir stažuočių vadovus įsitraukusius į projektą “TĘSK” ir linkime sėkmingo bendradarbiavimo su Šiaulių universitetu.
STAŽUOTOJŲ VIZITAI Į KITAS MOKYKLAS
Pagal projekto „TĘSK“ veiklas stažuotojai lankosi kitose mokyklose, stebi pamokas ir veiklas, mokosi iš kolegų ir dalijasi gerosios praktikos patirtimis.
2020 m. sausio 28 d. projekto „TĘSK“ stažuotojos Ligita Kiudelytė-Rimeikė (Klaipėdos raj.) Sandra Nosevičienė (Panevėžys) pagal vykdomo projekto „TĘSK“ veiklas ir Alma Kinčienė (Klaipėdos raj.) lankėsi Šiaulių miesto ikimokyklinio ugdymo institucijose stebėti ugdomųjų veiklų bei susipažinti su inovatyvios ugdomosios aplinkos kūrimo gerosiomis patirtimis.
Stažuotojos turėjo galimybę dalyvauti Šiaulių l/d „Bangelė“ pedagogių vedamose ikimokyklinio ugdymo(si) veiklose, grindžiamose STEAM ir Montessori metodikos prieigomis. Taip pat susipažino su Šiaulių miesto l/d „Pasaka“ ugdomosios aplinkos inovacijomis. Ypač daug dėmesio sulaukė įstaigoje įrengta ugdomoji erdvė – sensorinis koridorius. Šiaulių miesto l/d „Trys Nykštukai“ vizito dalyvėms buvo pristatyta „atvirų koridorių“, kaip ugdomųjų erdvių koncepcija. Vizito metu veiklose dalyvavo ir mentorė Jurgita Ablėnė, projekto „TĘSK“ ekspertai. Stažuotojų vizitą organizavo projekto „Tęsk“ stažuotės vadovė doc. dr. Erika Masiliauskienė.
STAŽUOTĖS UŽSIENYJE
Šiaulių universiteto dėstytojai (stažuočių vadovai) ir kuruojamų mokyklų mentoriai 2019 m. spalio–lapkričio mėn. pagal projektą „Tęsk“ dalyvavo užsienio stažuotėse Kroatijoje, Suomijoje, Islandijoje ir Italijoje. Stažuočių tikslas – susipažinti su šių šalių švietimo sistemomis, mokytojų rengimu ir kvalifikacijos tobulinimu, mokytojų profesiniais standartais, pradedančiųjų mokytojų pedagoginių stažuočių įgyvendinimo ypatumais, mentorystės ir mokytojų karjeros perspektyvomis,
Stažuotės dalyviai lankėsi ikimokyklinio ugdymo įstaigose, pradinėse ir pagrindinėse mokyklose, profesinio ugdymo įstaigose bei universitetuose. Įgyta geroji patirtis bus naudinga mentorystės veiklose, teikiant pagalbą pradedantiesiems mokytojams, bei leis generuoti idėjas, kuriant mokytojų stažuotės modelį Lietuvoje. Stažuotes organizavo Nacionalinė švietimo agentūra.
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stažuotė Kroatijos švietimo institucijose
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stažuotė Suomijos švietimo institucijose
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stažuotė Islandijos švietimo institucijose
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stažuotė Italijos švietimo institucijose
INFORMACINIS KONSULTACINIS RENGINYS PEDAGOGINIŲ STAŽUOČIŲ DALYVIAMS
2019 m. Spalio 10 d. Šiaulių universitete vyko informacinis konsultacinis renginys pedagoginių stažuočių dalyviams. Šiaulių universitetas dalyvauja kaip partneris pedagoginės stažuotės išbandymo veikloje, kurios metu tobulinamas numatytas pedagoginės stažuotės modelis ir jos įgyvendinimas.
Su Šiaulių universitetu 2019-2020 m. m. bendradarbiaus 15 švietimo įstaigų, kuriose įsidarbino pradedantieji pedagogai. Projekte dalyvaus ikimokyklinio ugdymo, pradinio ir bendrojo ugdymo pedagogai, jų mentoriai ir stažuočių vadovai. Dalyviai susipažino su naujovėmis, įgyvendinant pedagoginę stažuotę ir aptarė būsimas mokslo metų veiklas.
Sveikiname pradedančiuosius pedagogus, jų mentorius ir stažuočių vadovus įsitraukusius į projektą “TĘSK” ir linkime sėkmingo bendradarbiavimo su Šiaulių universitetu.
Pedagoginių stažuočių išbandymas ir modelio kūrimas yra Nacionalinės švietimo agentūros įgyvendinamo, ESF finansuojamo projekto „Tęsk” veikla (projekto nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001).
Pedagoginė stažuotė yra įteisinta Pedagogų rengimo reglamente, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. gegužės 29 d. įsakymu Nr. V-501.
Kiti projektai
Projektinė veikla (2009-2016 m.)
Projekto pavadinimas | Dalyvavimo pozicija | Veiklos sritis |
Nustatyti, įvertinti ir įteisinti: neformaliuoju ir savaiminiu būdu įgytų kompetencijų įteisinimo metodologijos perkėlimas (IDEAL) (Socrates/GRUNDTWIG) | Partneris | Neformaliojo ir savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas |
Neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas, Nr.VPI-2.1-ŠMM-04-K-03-004, 2011-11-14 | Partneris | |
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra VP1-2.3-ŠMM-03-V | Partneris | Pedagogų perkvalifikavimo studijos |
Latvijos – Lietuvos pasienio regiono ikimokyklinio ugdymo įstaigų bendradarbiavimo sistemos kūrimas (Latvijos ir Lietuvos bendradarbiavimo per sieną 2007 –2013 m. programa) | Partneris | |
Užsienio kalba – langas į pasaulį, Nr.VPI-2.2-ŠMM-05-K-02-008, 2011-08-08 | Koordinatorius | |
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra, Nr. VPI-2.2-ŠMM-02-V-01-006, 2010-10-05 | Partneris | |
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas), Nr. VPI-2.2-ŠMM-02-V-01-009, 2012-06-08 | Partneris | |
Vaikų socializacijos centrų pedagogų bei kito personalo kompetencijų ugdymas ir ugdytinių elgesio korekcija (SOCPEDKOM), Nr. VPI-2.2-ŠMM-03-V-01-001, 2011-11-21 | Koordinatorius | Vaikų socializacijos centrų pedagogų bei kito personalo kompetencijų kvalifikacijos tobulinimas |
Šiaulių regiono specialistų perkvalifikavimo programų (modulių) rengimas ir įgyvendinimas bei kvalifikacijos tobulinimas, Nr. VPI-2.2-ŠMM-04-V-06-008, 2012-12-28 | Koordinatorius | Aukštos kvalifikacijos specialistų (viešasis ir verslo sektorius) kvalifikacijos tobulinimas |
Šiaurės Europos mokytojų švietimo tinklas (Nordic European Teacher education network (NordETEN) | Partneris | Švietimo lyderių kvalifikacijos tobulinimas |
Lyderių laikas (projekto veiklų ekspertavimas) | Partneris | |
Palankios šeimai darbovietės kūrimas ir kokybiško užimtumo skatinimas šalyje per socialinę partnerystę | Partneris | Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis |
Mokslinė veikla
Mokymosi visą gyvenimą centre mokslinę veiklą plėtoja suburta mokslininkų ir praktikų, dirbančių ne tik Šiaulių, bet ir kituose universitetuose, grupė. Savo tyrimų rezultatus tyrėjai pristato šalies bei tarptautinėse konferencijose, seminaruose, simpoziumuose, mokslo leidiniuose. Pagrindinė kryptis, jungianti visų Tęstinių studijų instituto mokslininkų veiklą – Tęstinio mokymosi kaip asmenybės socializacijos procesų plėtotės tendencijos.
Šiuo metu realizuojamos tokios mokslinės veiklos kryptys:
Suaugusiųjų mokymosi poreikiai, galimybių realizavimas, plėtros tendencijos
Neformalaus mokymosi vertinimo ir pripažinimo įgyvendinimo modeliai