Edukologijos doktorantūros komitetas
SOCIALINIAI MOKSLAI
Jungtinis KTU, LSU, VU* Edukologijos mokslo krypties doktorantūros komitetas
Prof. dr. Brigita Janiūnaitė (Kauno technologijos universitetas),
Prof. dr. Jolita Horbačauskienė (Kauno technologijos universitetas),
Doc. dr. Irina Klizienė (Kauno technologijos universitetas),
Doc. dr. Edita Štuopytė (Kauno technologijos universitetas),
Prof. dr. Rasa Jankauskienė (Lietuvos sporto universitetas),
Prof. dr. Saulius Šukys (Lietuvos sporto universitetas),
Prof. dr. Diana Rėklaitienė (Lietuvos sporto universitetas),
Prof. dr. Vilija Bitė Fominienė (Lietuvos sporto universitetas),
Doc. dr. Jūratė Požėrienė (Lietuvos sporto universitetas),
Prof. dr. Remigijus Bubnys (Vilniaus universitetas),
Prof. dr. Aija Klavina (LSPA,Lietuvos sporto universitetas).
Jungtinis VU, MRU, KU Edukologijos mokslo krypties jungtinis doktorantūros komitetas
Prof. dr. Lilija Duoblienė (pirmininkė, Vilniaus universitetas).
Prof. dr. Ingrida Baranauskienė (Klaipėdos universitetas),
Prof. dr. Renata Bilbokaitė (Vilniaus universitetas),
Prof. dr. Remigijus Bubnys (Vilniaus universitetas),
Prof. dr. Valentina Dagienė (Vilniaus universitetas),
Prof. dr. Rūta Girdzijauskienė (Klaipėdos universitetas),
Prof. dr. Valdonė Indrašienė (Mykolo Romerio universitetas),
Prof. dr. Liudvika Leišytė (Dortmundo technikos universitetas, Vokietija),
Prof. dr. Daiva Malinauskienė (Vilniaus universitetas),
Prof. dr. Odeta Merfeldaitė (Mykolo Romerio universitetas),
Prof. dr. Liudmila Rupšienė (Klaipėdos universitetas),
Prof. dr. Audra Skukauskaitė (Centrinės Floridos universitetas, JAV),
Prof. habil. dr. Rimantas Želvys (Vilniaus universitetas),
Prof. dr. Irena Žemaitaitytė (Mykolo Romerio universitetas).
Apgintos disertacijos
Vardas, pavardė |
Vadovas (-ai) |
Mokslo sritis, mokslo kryptis |
Disertacijos pavadinimas |
Gynimo ir mokslinio laipsnio suteikimo data |
Simas Garbenis | doc. dr. Renata Geležinienė | Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) | Pradinių klasių mokinių, turinčių didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, emocinio intelekto ugdymas(is) fizinio ugdymo pamokose | 2024 m. rugsėjo 26 d. |
Lina Pečiulienė | prof. dr. Remigijus Bubnys | Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) | Tapsmas mokytoju kaip profesinio identiteto formavimosi patirtis: „Atrodo, kad pasirašiau sutartį gyvenimo...“ | 2024 m. rugsėjo 26 d. |
Jovita Starkutė | prof. dr. Aušrinė Gumuliauskienė, nuo 2022-12-07 prof. habil. dr. Rimantas Želvys |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) | Organizacinės kultūros bruožų raiška Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose | 2024 m. birželio 21 d. |
Aušra Kardašienė | prof. dr. Diana Strakšienė | Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) | Gimnazijos įtraukiosios kultūros kūrimas neformaliąja muzikine veikla | 2023 m. rugsėjo 29 d. |
Natalija Kaunickienė | prof. dr. Remigijus Bubnys | Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Asmeninio profesinio tobulėjimo sistema mokykloje: mokytojų profesinio augimo patirtys |
2023 m. rugsėjo 29 d. |
Simona Daniutė | doc. dr. Lina Miltenienė | Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) | Taikomų fonologinio sutrikimo įveikimo strategijų ir įrodymais grįstos logopedinės praktikos sąsajos | 2022 m. rugsėjo 28 d. |
Goda Stonkuvienė |
doc. dr. Erika Masiliauskienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vaikų mokymosi mokytis gebėjimo raiška ikimokykliniame ugdyme: pedagogų ir vaikų patirtys |
2021 m. rugsėjo 29 d. |
Ilona Dobrovolskytė |
prof. dr. Ingrida Baranauskienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Jaunuolių, turinčių intelekto sutrikimą, bendrųjų fizinių darbinių gebėjimų ir vykdomosios funkcijos sąveika |
2021 m. gegužės 28 d. |
Skaistė Kovienė |
doc. dr. Rima Bakutytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Tėvų pedagoginio švietimo raiška ir organizavimas ikimokyklinio ugdymo įstaigos veikloje |
2021 m. gegužės 28 d. |
Tadas Gulbinas |
doc. dr. Ramutė Gaučaitė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Merginų rekreacinis fizinis aktyvumas profesinėje mokykloje: grindžiamoji teorija |
2019 m. gegužės 31 d. |
Regina Karvelienė |
prof. dr. Stefanija Ališauskienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Studentų, patekusių į negalios situaciją, įgalinimas dalyvauti aukštojo mokslo tarptautinėse veiklose |
2019 m. gegužės 31 d. |
Asta Kriščiūnaitė (Volbikienė) |
prof. dr. Diana Strakšienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Formalusis mokinių vertinimas neformaliajame muzikiniame vaikų švietime: mokinių, mokytojų ir tėvų patirtys |
2018 m. spalio 5 d. |
Rita Kantanavičiūtė |
prof. dr. Stefanija Ališauskienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Interprofesinė pagalba ankstyvojo amžiaus mikčiojančiam vaikui ir jo šeimai, taikant multidimensinę intervenciją |
2018 m. spalio 5 d. |
Ieva Bilbokaitė- Skiauterienė |
prof. habil. dr. Audronė Juzė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Mokinių (10–12 kl.) tarpkultūriškumo ugdymasis kultūros transformacijos kontekste |
2017 m. spalio 6 d. |
Aistė Valaikienė (Bunka) |
prof. dr. Ingrida Baranauskienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Mokinių, turinčių nežymų intelekto sutrikimą, ikiprofesinio ugdymo(si) modeliavimas |
2016 m. vasario 12 d. |
Rasa Rudžinskienė |
prof. habil. dr. Audronė Juzė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Ilgalaikių bedarbių karjeros projektavimo kompetencijų ugdymas(is) taikant koučingą |
2015 m. spalio 23 d. |
Aistė Bartkevičienė |
prof. dr. Vilma Žydžiūnaitė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Imigrantų savivaldus mokymasis bendruomeninėse organizacijose, jiems integruojantis priimančiojoje visuomenėje |
2015 m. gruodžio 11 d. |
Jurgita Smilgienė |
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Ikimokyklinių įstaigų pedagogų mokymo(si) organizacijoje patirčių reikšmingumas ugdymo(si) kokybei |
2015 m. spalio 9 d. |
Saulius Vaivada |
doc. dr. Daiva Mockevičienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Asmenybės saviugda dalyvaujant nevyriausybinių organizacijų sveikos gyvensenos ugdyme |
2015 m. spalio 9 d. |
Laima Tomėnienė |
prof. dr. Ingrida Baranauskienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Mokinių, turinčių vidutinių specialiųjų ugdymosi poreikių, funkcinio matematinio raštingumo ugdymas bendrojo ugdymo mokykloje |
2014 m. gruodžio 5 d. |
Ramunė Burškaitienė |
doc. dr. Rytis Vilkonis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos lauko ugdomosios aplinkos turinio konceptualizavimas |
2014 m. lapkričio 21 d. |
Reda Ponelienė |
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Priešmokyklinio amžiaus vaikų atsparumo vartotojiškumui ugdymo(si) šeimoje pedagoginės sąlygos |
2014 m. lapkričio 21 d. |
Neringa Povilaitienė |
prof. dr. Liuda Radzevičienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Nežymų intelekto sutrikimą turinčių paauglių lytiškumo ir jo ugdymo(si) turinio konceptualizavimas |
2014 m. spalio 24 d. |
Jurgita Lenkauskaitė |
prof. dr. Natalja Mažeikienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Socialinis žinojimo konstravimas taikant probleminį mokymąsi universitetinėse studijose |
2014 m. spalio 24 d. |
Lina Garšvė |
prof. habil. dr. Audronė Juzė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Lietuvių kilmės mokinių tautinio identiteto ugdymas(is) taikant hermeneutinės pedagogikos metodologiją |
2014 m. birželio 27 d. |
Jūratė Ruškė (Vinikaitytė) |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Asmenų su negalia orumo konstravimas sąmoningumo ugdymosi strategijomis |
2014 m. birželio 27 d. |
Giedrė Gabnytė-Bizevičienė |
prof. dr. Diana Strakšienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Muzikos mokyklų pedagogų profesinės nuostatos edukacinių paradigmų kaitos kontekste |
2014 m. gegužės 29 d. |
Jūratė Daugėlienė |
prof. dr. Diana Strakšienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Būsimųjų muzikos mokytojų kūrybiškumo ugdymas taikant muzikinę improvizaciją |
2014 m. gegužės 29 d. |
Daiva Kairienė (Čegytė) |
prof. dr. Stefanija Ališauskienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Bendradarbiavimo kultūra ankstyvąją pagalbą vaikui ir šeimai teikiančiose interprofesinėse komandose |
2012 m. lapkričio 30 d. |
Andrius Norkus |
prof. habil. dr. Gediminas Merkys |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Sveika gyvensena Lietuvos studentų populiacijoje: edukacinis diagnostinis aspektas |
2012 m. lapkričio 16 d. |
Renata Bilbokaitė |
prof. dr. Vincentas Lamanauskas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vizualizacijos taikymo gamtamoksliniame ugdyme psichoedukaciniai veiksniai |
2012 m. lapkričio 9 d. |
Lota Bobrova |
prof. dr. Romualdas Malinauskas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Universitetinių studijų kūno kultūros ir sporto programų studentų gyvenimo stiliaus projektavimas vertybinių orientacijų kontekste |
2012 m. gegužės 25 d. |
Margarita Jurevičienė |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų socialinių įgūdžių ugdymo strategijos |
2012 m. gegužės 11 d. |
Kristina Rūdytė |
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vaikų savaiminio mokymo(si) kultūros socialinis-edukacinis diskursas į vaiką orientuotoje paradigmoje |
2011 m. lapkričio 25 d. |
Rūta Šiaučiulienė |
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vaikų vasaros laisvalaikio kultūros socialinis-edukacinis diskursas laisvės fenomeno kontekste |
2011 m. lapkričio 25 d. 1 |
Julija Melnikova |
doc. dr. Regina Kontautienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymas švietimo vadybos paradigmų virsmo kontekste |
2011 m. spalio 7 d. |
Darius Masiliauskas |
prof. habil. dr. Kęstutis Kardelis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Kūno kultūros mokytojo profesinės ir mokinių dalykinės pozicijos sąsaja pamokoje |
2011 m. birželio 30 d. |
Inesė Ratnikaitė |
prof. habil. dr. Juozas Vytautas Uzdila |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Katalikiškas auklėjimas šeimynoje kaip socialinis pedagoginis fenomenas |
2011 m. birželio 22 d. |
Eglė Virgailaitė- Mečkauskaitė |
doc. dr. Natalja Mažeikienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Tarpkultūrinės kompetencijos ugdymas aukštojo mokslo internacionalizacijos kontekste (magistrantūros studijų aspektas) |
2011 m. birželio 3 d. |
Deivida Vandzinskaitė |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Mokymosi tarnaujant bendruomenei sociokultūrinė adaptacija Lietuvos universitete |
2011 m. birželio 3 d. |
Zita Malcienė |
prof. dr. Jonas Kievišas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Meno dalykų studijos rengiant būsimus specialistus kolegijoje: edukacinių paradigmų virsmo kontekstas |
2011 m. sausio 21 d. |
Biruta Švagždienė |
prof. dr. Algirdas Garalis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Turizmo paslaugos edukacinio potencialo raiška besimokančios organizacijos kontekste |
2010 m. gruodžio 22 d. |
Tatjana Bakanovienė |
prof. dr. Arkadijus Kiseliovas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Pradinės ir pagrindinės mokyklos pedagogų kompetentingumas ugdant matematikai gabius vaikus |
2010 m. lapkričio 12 d. |
Sergejus Neifachas |
prof. habil. dr. Audronė Juzė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Priešmokyklinio ugdymo sistemos valdymo funkcijų teorinis-prakseologinis kontekstualizavimasis Lietuvos švietimo politikos kaitos procesuose |
2010 m. spalio 28 d. |
Dalia Martišauskienė |
prof. habil. dr. Audronė Juzė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Ikimokyklinio ugdymo paslaugų kokybės valdymo modeliavimas tiriant tėvų vartotojų poreikius |
2010 m. spalio 28 d. |
Rimantas Plungė |
prof. habil. dr. Gediminas Merkys |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vaiko ir paauglio privatus interjeras kaip socializacijos ir ugdymosi aplinka |
2010 m. birželio 30 d. |
Daiva Bubelienė |
prof. habil. dr. Gediminas Merkys |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Mokytojų profesinis stresas ir jo redukavimo prielaidos švietimo vadybos bei edukacinėmis priemonėmis |
2010 m. birželio 30 d. |
Gediminas Beresnevičius |
prof. habil. dr. Vytautas Gudonis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Kūrybiškumo ir kūrybinio mąstymo edukacinės dimensijos |
2010 m. balandžio 16 d. |
Rasa Stoškuvienė |
doc. dr. Vytautas Žalys |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Moksleivių etnomuzikinių nuostatų ugdymas modernizuotomis folkloro raiškos formomis |
2010 m. balandžio 16 d. |
Nida Kvedaraitė |
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Šiuolaikinės mokyklos kaip besimokančios organizacijos bruožų raiška personalo savivaldaus mokymosi sklaidos procesuose |
2009 m. spalio 16 d. |
Renata Geležinienė |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Įrodymais grįstos mokytojo veiklos konstravimas ugdant emocijų ir elgesio sutrikimų turinčius mokinius |
2009 m. gegužės 29 d. |
Gražina Strazdienė |
prof. dr. Algirdas Garalis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Kolegijų studentų verslumo ugdymas taikant imitacinės verslo įmonės modelį |
2009 m. gegužės 22 d. |
Rima Jasnauskaitė |
doc. dr. Lidija Ušeckienė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Kolegijos studentų inžinerijos anglų kalbos funkcinių gebėjimų ugdymo(si) sistemos modeliavimas |
2009 m. gegužės 22 d. |
Kristina Samašonok |
prof. habil. dr. Vytautas Gudonis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Globos namuose gyvenančių paauglių adaptyvaus elgesio ugdymas(sis) |
2009 m. gegužės 15 d. |
Remigijus Bubnys |
prof. habil. dr. Vytautas Gudonis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Reflektyvus mokymasis kaip edukacinis fenomenas ugdant specialiuosius pedagogus aukštojoje mokykloje |
2009 m. gegužės 15 d. |
Inga Iždonaitė-Medžiūnienė |
prof. dr. Romualdas Malinauskas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Turizmo vadybos studentų socialinės competencijos modeliavimo pagrindimas |
2009 m. gegužės 8 d. |
Lauras Grajauskas |
prof. habil. dr. Algirdas Čepulėnas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Jaunųjų (12–14 metų) orientacininkų rengimo modeliavimas taikant treniravimo priemonių ir metodų įvairovę |
2008 m. birželio 13 d. |
Saulius Matulis |
prof. habil. dr. Vytautas Gudonis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Ateitininkų organizacijos ideologijos ugdomoji kryptis Lietuvoje XX a.–XXI a. pradžioje |
2008 m. birželio 6 d. |
Rita Melienė |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Teksto supratimo gebėjimų ugdymas ir skaitymo motyvacijos stiprinimas mokant(is) metakognityvinių skaitymo strategijų heterogeninėje klasėje |
2008 m. balandžio 24 d. |
Vilma Makauskienė |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Logopedinės pagalbos mikčiojantiems moksleiviams modeliavimas į vaiką orientuoto ugdymo paradigmoje |
2008 m. balandžio 24 d. |
Erika Šaparnytė (Masiliauskienė) |
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vaikų kompiuterinės kultūros edukacinis diskursas socialinės realybės konstravimo kontekste |
2007 m. lapkričio 16 d. |
Edita Musneckienė |
prof. habil. dr. Vaidas Matonis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vizualinės kultūros diskursas rengiant dailės pedagogus postmodernios edukacinės paradigmos kontekste |
2007 m. lapkričio 9 d. |
Ernesta Šiuipytė |
doc. dr. Teodoras Tamošiūnas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Pradinių klasių mokinių etninių vertybių ugdymas lietuvių liaudies dainomis |
2007 m. lapkričio 9 d. |
Inga Balčiūnienė |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Religinio ir pilietinio ugdymo suderinamumas ir papildomumas |
2007 m. birželio 29 d. |
Darius Gerulaitis |
Prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Tėvų įsitraukimo į vaiko ugdymo(-si) procesą plėtotė specialiojoje mokykloje |
2007 m. balandžio 6 d. |
Rita Raudeliūnaitė |
Prof. habil. dr. Vanda Aramavičiūtė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymas |
2007 m. kovo 16 d. |
Rimantė Kondratienė |
Prof. dr. Jonas Kievišas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Meninio ugdymo ir profesinio rengimo ryšys modeliuojant dalykų studijas aukštoje mokykloje |
2007 m. sausio 31 |
Tomas Butvilas |
prof. habil. dr. Vanda Aramavičiūtė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Šeimoje netektį patyrusių vaikų (7–11 metų) socializacija ir pedagoginės pagalbos strategijos |
2007 m. sausio 31 d. |
Laimutė Venclovaitė |
prof. habil. dr. Algirdas Raslanas |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Didelio meistriškumo irkluotojų varžybinės taktikos optimizavimo edukacinės prielaidos |
2006 m. spalio 6 d. |
Dalė Kabašinskaitė |
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vaiko teisės ir politika: socialinių edukacinių rekonstrukcijų kontekstai |
2006 m. birželio 27 d. |
Asta Vaitkevičienė |
prof. dr. Jonas Ruškus |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Vidutiniškai sutrikusio intelekto jaunuolių Aš veiksmingumo lavinimas edukacinėmis situacijomis skatinant dailinę raišką |
2006 m. gegužės 19 d. |
Jorūnė Vyšniauskytė-Rimkienė |
prof. habil. dr. Kęstutis Kardelis |
Socialinių mokslų sritis, Edukologijos mokslo kryptis (S 007) |
Paauglių socialinės kompetencijos bendrojo lavinimo mokykloje plėtojimas taikant socialinių gebėjimų lavinimo modelį |
2006 m. vasario 24 d. |
Rengiamos disertacijos
Vardas, pavardė |
Vadovas |
Disertacijos pavadinimas |
Priėmimo į doktorantūrą metai |
Kauneckas Klaidas | 2024 | ||
Kumžaitė Mona Paula |
doc. dr. Ieva Kuginytė-Arlauskienė |
Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų įtraukiojo ugdymo plėtotės projektavimas kalbinėmis, kultūrinėmis ir žmonių su negalia teisių sankirtos sąlygomis | 2022 |
Laužonytė Alma |
prof. dr. Aušra Kazlauskienė, nuo 2023-12-01 |
Meninio ugdymo praktikos diskursyvus konstravimas postmodernaus kanibalizmo metaforos įveikai biopedagogikos perspektyvoje |
2021 |
Padgurskytė Vaida | prof. dr. Daiva Malinauskienė |
Vaikų metaforinio mąstymo raiška ir ugdymas pradinėse klasėse |
2022 |
Šinkūnas Marius | prof. dr. Diana Strakšienė |
Melodiniai mušamieji instrumentai pradiniame neformaliojo mokymo etape: keturių lazdelių metodikos taikymas |
2023 |
Vaičiūnienė Asta |
prof. dr. Aušra Kazlauskienė |
Mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos įsivertinimo pamokoje diskursyvus konstravimas savivaldžiam mokymuisi |
2020 |
Venslavičienė Loreta | 2024 | ||
Vietienė Inesa |
prof. dr. Daiva Malinauskienė |
Ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų ir vadovų bendradarbiavimo proceso kokybės valdymo modeliavimas |
2014 |
Zavadskienė Loreta |
prof. dr. Remigijus Bubnys |
Reflektyviosios praktikos diskursas įgyvendinant mokymosi paradigma grindžiamą ugdymo(si) turinį aukštojoje mokykloje |
2016 |
Žilytė Ugnė | doc. dr. Renata Geležinienė | Pedagogų, dirbančių su sutrikusios regos vaikais, profesinė transformacija įtraukčiai švietime įgalinti | 2022 |