|
El. p.:
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4585-9241
|
Mokslo sritis ir kryptis:
|
Socialiniai mokslai, Edukologija
|
Mokslinių tyrimų tematika:
|
Tėvų pedagoginis švietimas; Mokytojų rengimas aukštojoje mokykloje; Studentų pedagoginė praktika
|
Pareigos (dabartinės):
|
- Asistentė
- Mokymosi visą gyvenimą centro vyriausioji neformaliojo švietimo koordinatorė
- Mokymosi visą gyvenimą programų komiteto pirmininkė
- Vaikystės pedagogikos studijų programų komiteto narė
- Pedagogikos studijų programos komiteto narė
|
Išsilavinimas:
|
|
Darbo patirtis:
|
2011–iki dabar Šiaulių universiteto / dabar Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentė, lektorė, specialistė, Edukologijos katedros administratorė, Edukologijos instituto administratorė.
|
Publikacijos:
|
eLABA
|
Dėstomi studijų dalykai:
|
- Tėvų švietimas ir konsultavimas
- Šeimos pedagogika
- Vaiko pedagoginis ir psichologinis pažinimas
- Vaiko pedagoginis stebėjimas
- Vadovavimas studentų kursiniams, pedagoginių studijų baigiamiesiems ir baigiamiesiems bakalauro darbams
|
Projektai:
|
- 2020–2021 m. stažuotės vadovė projekte „Tęsk“ Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001
- 2020–2022 m. ekspertinis vertintojas projekte „Bendrojo priėmimo į aukštąsias mokyklas sistemos plėtojimas“ Nr. 09.3.2ESFAV710010003
- 2022 m. stažuotės dalyvė projekte „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001
|
Mokslo sklaida:
|
- 2019 m. Dilema tėvams: dalyvauti ar nedalyvauti ikimokyklinio ugdymo įstaigos gyvenime? EKSPERTO POŽIŪRIS www.su.lt
- 2019 m. Dilema tėvams: dalyvauti ar nedalyvauti ikimokyklinio ugdymo įstaigos gyvenime? www.etaplius.lt
- 2022 m. Tėvų pedagoginio švietimo situacija. Šiaulių televizija, laida INFO TV, rubrika Specialisto komentaras.
- 2022 m. „EMOcijų valdymo kambarys“ ir kiti būdai spręsti mokinių elgesio, emocijų ir mokymosi sunkumus“. www.svietimonaujienos.lt
|
Ekspertinė veikla:
|
- 2021 m. VšĮ „Lygių galimybių plėtros centro“ atliekamo projekto „Rūpintis yra vyriška: vyriškumo normų kaita ankstyvajame ugdyme“ ekspertų diskusijų grupė.
- 2016–2022 m. ekspertinis vertintojas projekte „Bendrojo priėmimo į aukštąsias mokyklas sistemos plėtojimas“ Nr. 09.3.2ESFAV710010003.
|
Kita reikšminga veikla:
|
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Akademinės etikos komisijos narė
|