Mokykla keičiasi, diegiama daug įvairių naujų, todėl natūralu, kad mokytojai praktikai ir mokslininkai turi susitikti: aktualius dalykus būtina aptarti, probleminius klausimus išdiskutuoti, pagaliau – pasidalyti patirtimi.
Per konferenciją skirta dėmesio ir bendriesiems lietuvių kalbos ir literatūros, didaktikos dalykams aptarti: pedagoginėms nuostatoms, DI naudojimo praktikai, šiomis dienomis vartojamos kalbos būklei, lietuvių kalbos mokymuisi ne per lietuvių kalbos ir literatūros pamokas, ir aktualiems praktiniams lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo proceso klausimams išdiskutuoti: integravimui, sakytinės kalbos mokymui(si), vizualumui.
Atsižvelgiant į temas, dirbta trijose sekcijose: Lietuvių kalbos ir literatūros turinio klausimai; Šiuolaikinio ugdymo procesas: integravimas; Šiuolaikinio ugdymo procesas: žodis ir vaizdas.
Pranešėjų šiais metais – 22, perskaityta 18 pranešimų. Atstovauta visai Lietuvai: pranešėjos buvo iš Vilniaus, Klaipėdos, Panevėžio, Kėdainių, Radviliškio, Šiaulių miesto ir rajono. 18 pranešimų perskaitė mokytojos iš įvairių mokyklų: ekspertės, metodininkės, vyresniosios mokytojos, mokytojos, taip pat mokslininkės profesorės, docentės, lektorės iš VU ŠA, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos, Šiaulių valstybinės kolegijos.
Klausytojų (dalyvių be pranešimų) – apie 60.
Organizacinio konferencijos komiteto pirmininkė doc. dr. Rūta Kazlauskaitė