Sidebar

Nauji iššūkiai, įtraukusis ugdymas verčia pedagogus gilinti žinias, prisitaikyti prie pokyčių, ugdyti savo kompetencijas. Norint padėti pedagogams prisitaikyti prie kintančių darbo sąlygų buvo suorganizuota tarptautinė mokslinė konferencija „Mokytojų ugdymas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos“.

Tai tęstinė, jau 15-ąjį kartą, vykusi konferencija, kurią organizuoja VU Šiaulių akademijos Edukologijos institutas. Kasmet konferencija apima aktualiausias švietimo temas, padeda pedagogams ugdyti kompetencijas per praktiką.

Šiais metais konferencija sulaukė didelio dalyvių dėmesio. Jos metu suteikta galimybė įvairių sričių mokslininkams, tyrėjams ir specialistams pasidalyti savo teorinėmis žiniomis, tyrimų rezultatais ir švietimo praktika su kolegomis ir akademine bendruomene, užmezgant naujus bendradarbiavimo ryšius bei formuojant naujas tarptautinių veiklų komandas.

„Konferencijoje dalyvauja daug svečių ne tik iš Lietuvos, bet ir užsienio. Labai norėjome, kad mokytojai išgirstų aukšto lygio užsienio mokslininkų patirtį, ir tikiuosi, kad ką išmoko galės pritaikyti praktikoje. Tuomet ir mūsų švietimo sistema progresuos į priekį“, – pasakojo VU Šiaulių akademijos direktorė, profesorė Renata Bilbokaitė.

Tarptautinėje mokslinėje konferencijoje dalyvavo daugiau nei 200 dalyvių. Gilias tradicijas turinti konferencija rengiama nuo 2002 metų ir yra vienas iš itin laukiamų pedagogams skirtų renginių.

„Nuo pat pirmos konferencijos sulaukėme didelio pedagogų, mokslininkų, pedagogų rengėjų, politikų dėmesio. Edukologijos institute dėstytojai, mokslininkai, tyrėjai dirba dviejuose prioritetinėse mokslo kryptyse – įtraukios visuomenės skatinime socioedukacinėmis priemonėmis bei švietimo ugdymo procesai“, – atskleidė VU Šiaulių akademijos Edukologijos instituto direktorė, profesorė Daiva Malinauskienė.

Konferencija dalyvių patogumui buvo verčiama lietuvių, anglų bei gestų kalbomis.

 

VU ŠA inform. ir nuotr.

 DSC3901 DSC3882 DSC3882

 DSC3941 DSC3941 DSC3941 DSC3941

 DSC3949 DSC3949 DSC3949 DSC3949 DSC3949 DSC3949