Sidebar

Įgyvendinant Erasmus+ Strateginės partnerystės aukštajam mokslui projektą „Kritinis mąstymas informacinėje visuomenėje“ (CTIS) dėstytojai Odeta Šapelytė, Aušra Kazlauskienė ir Remigijus Bubnys sėkmingai tęsia veiklas, rezultatus pristatydami tarptautinėse mokslinėse konferencijose.
 
Šių metų gegužės mėnesį dalyvauta pavasarinėje Europos mokytojų ugdymo asociacijos  konferencijoje (ATEE Spring Conference 2024) “Mokytojų rengimo tyrimai Europoje: tendencijos, iššūkiai, praktikos ir perspektyvos”. Europos mokytojų rengimo asociacija (ATEE) yra ne pelno siekianti Europos organizacija, kurios tikslas yra gerinti mokytojų rengimo kokybę Europoje ir remti mokytojų bei mokytojų rengėjų profesinį tobulėjimą visais lygmenimis.
 
Konferencija vyko Bergamo universitete, Italijoje. ATEE 2024 metų konferencijoje Bergame dalyvavo daugiau nei 350 dalyvių iš įvairių šalių, įskaitant Europos, Amerikos ir Afrikos regionus. Šis renginys yra vienas iš svarbiausių mokytojų švietimo renginių Europoje, kuris pritraukia mokytojus, akademikus ir tyrėjus diskusijoms ir naujų pedagoginių metodų bei inovacijų aptarimui.
 
1
Konferencijos metu projekto vykdytojai pristatė Lietuvoje atlikto tyrimo rezultatus su projekte dalyvavusiais būsimaisiais mokytojais. Tyrimas buvo atliktas bendradarbiaujant su partneriais iš Lenkijos, Bulgarijos, Graikijos ir Rumunijos, įgyvendinant Erasmus+ KA220-HED bendradarbiavimo partnerystės aukštojo mokslo srityje projektą „Kritinis mąstymas informacinėje visuomenėje“ (CTIS). Pagrindinis projekto tikslas yra skatinti inovatyvią mokymo ir mokymosi praktiką kuriant skaitmenines mokomąsias medžiagas, skirtas aukštojo mokslo studentų pažangių skersinių gebėjimų, tokių kaip kritinis mąstymas ir medijų raštingumas, ugdymui (https://ctis-erasmus.info/).
 
Renginio metu vyko įvairios mokslinės prezentacijos, kuriose buvo dalijamasi tyrimų rezultatais, susijusiais su kritinio mąstymo ugdymu, medijų raštingumu ir skaitmeninių technologijų taikymu švietimo procese. Konferencijoje dalyvavo ne tik akademikai ir tyrėjai, bet ir praktikuojantys mokytojai bei mokyklų vadovai, kurie galėjo pasisemti naujų idėjų ir patirties.
 
3
1
Tekstas ir nuotr.: Odeta Šapelytė, Aušra Kazlauskienė, Remigijus Bubnys