Planuojate būti STEM dalykų mokytoju ar dirbate STEM dalykų mokytoju? Ieškote naudingų ir įkvepiančių minčių, idėjų ir informacijos apie karjeros, bendradarbiavimo ir mainų galimybes? O gal norite tobulinti mokymo ir vadovavimo klasei kompetencijas? Šis kvietimas būtent Jums!
Siekiant inicijuoti esamų ir būsimų STEM dalykų mokytojų dialogą, Europos šalių mastu sukurta platforma „teach4life“. Jos tikslas – paskatinti mokytojus plėsti savo karjeros galimybes, bendradarbiauti, įgyvendinti naujas iniciatyvas, stiprinti profesines kompetencijas ir taip populiarinti mokytojo profesijos patrauklumą.
Kviečiame mokytojus susipažinti su platforma ir pasisemti žinių ir įkvėpimo! Atrasite ne tik naujas profesinio tobulėjimo galimybes, bet ir dalyvausite moksliniame tyrime. Tyrimo tikslas – pateikti mokslinių įrodymų apie veiksmingus būdus ugdyti kompetencijas, stiprinti motyvaciją, entuziastingai mokyti ir bendradarbiauti su kolegomis. Tyrimo trukmė – šeši mėnesiai. Jo metu bus prašoma užpildyti tris klausimynus apie darbo platformoje patirtį.
Atkreipiame dėmesį, jog norėdami naudotis platforma turite užsiregistruoti. Registruotis galite čia.
Naudojimosi platforma pradžia – 2022 m. spalio mėn.
„teach4life“ platforma sukurta įgyvendinant tarptautinį projektą 3C4Life. 3C4Life – tai visą gyvenimą trunkančio STEM mokymo perspektyvos: profesinis orientavimas, bendradarbiavimo patirtis ir kompetencijų ugdymas. 3C4Life telkia dvylika partnerių iš šešių Europos šalių. Kiekvienoje šalyje švietimo institucija, susivienijusi su mokslinių tyrimų partneriu, veikia glaudžiai bendradarbiaudama su kiekvienos šalies švietimo sisteminiais lygmenimis. Daugiau informacijos apie projektą 3C4Life rasite čia.
VU Filosofijos fakulteto inf.