ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8713-5404 Research Gate: https://www.researchgate.net/profile/Edita-Musneckiene LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/edita-musneckiene-00778710a/ |
|
Mokslo sritis ir kryptis: |
Socialiniai mokslai, Edukologija (007 S) |
Mokslinių tyrimų tematika: |
Tarpdisciplininiai meninio ir kultūrinio ugdymo tyrimai, meno didaktika, kultūros edukacija ir neformalusis švietimas, įtraukusis ir tarpkultūrinis meninis ugdymas, vizualioji kultūra. Pedagogų rengimas, pedagogų kompetencijų tobulinimas. |
Pareigos (dabartinės): |
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos instituto docentė. |
Išsilavinimas: |
Socialinių mokslų (edukologija) daktaro laipsnis. Braižybos, dailės ir darbų mokytojo kvalifikacija (atitikmuo bakalauro, magistro studijoms). |
Darbo patirtis: |
Nuo 2021 – Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos instituto docentė; Projektų ekspertė; MVG centro vyriausioji neformaliojo švietimo koordinatorė (iki 2021.10). Šiaulių universitetas (iki 2021): 2013–2021 Edukologijos instituto (Ugdymo mokslų ir socialinės gerovės fakulteto / Edukologijos fakulteto) docentė; 2018–2022 Projekto „Tęsk“ ekspertė; 2018–2021 Tęstinių studijų instituto vyriausioji praktinio mokymo specialistė; 2008–2018 Tęstinių studijų instituto direktoriaus pavaduotoja; 2009–2010 Aalto universitetas, Meno ir dizaino mokykla (Suomija) mokslo darbuotojas/tyrėjas; 1996–2013 Edukologijos fakultetas, lektorė; 2002–2008 Edukacinių tyrimų centro jaunesnioji mokslo darbuotoja; 1990–2002 Menų fakultetas, asistentė; Mokykla: 1993–1994 Šiaulių dailės mokykla, mokytoja; 1992–1994 Neformaliojo švietimo mokytoja; 1989–1990 Panevėžio 12 vidurinė mokykla, mokytoja. |
Publikacijos: |
|
Dėstomi studijų dalykai: |
Pedagoginės veiklos tyrimai; Kūrybiškumo ugdymo strategijos; Vaizduojamosios raiškos ugdymas. Praktika; Ikimokyklinis ir priešmokyklinis vaizduojamosios raiškos ugdymas; Dailės ir technologijų didaktika; Dailės mokymo metodika; Technologijų mokymo metodika; Edukaciniai tyrimai. Kursinis darbas; Pedagoginė praktika; vadovavimas baigiamiesiems darbams. |
Projektai: |
- 2021–2023 m. „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto sąlygų pakeitimo“ Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001. Pareigos: Projekto ekspertė. - 2020–2023 m. Erasmus + KA201 projektas “All in – International Inclusive Society in the Arts“. ALIISA2020-1-FI01-KA201-066460. [Partneris]. Pareigos: Projekto koordinatorius, tyrėja-lektorė. - 2018–2022 m. 09.2.1-ESFA-V-727 priemonės „Mokytojų ir kitų švietimo sistemos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas“ Nacionalinės švietimo agentūros koordinuojamas projektas “TĘSK 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001. Pareigos: Projekto ekspertė. - 2017–2019 Erasmus+ KA201 projektas „Inclusive Pedagogy in Arts – Europe (IPA-E). 2017-1-FI01-KA201-034810. [partneris] Pareigos: Koordinatorius. - 2012–2014 m. ESFA projektas „Šiaulių regiono specialistų perkvalifikavimo programų (modulių) rengimas ir įgyvendinimas bei kvalifikacijos tobulinimas” (PERKVATO) Nr. VPI-2.2-ŠMM-04-V-06-008. Pareigos: Projekto vadovas. - 2011–2013 m. ESFA projektas “Neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų vertinimas ir pripažinimas” (koord. M. Romerio universitetas). Nr.VPI-2.1-ŠMM-04-K-03-004. Pareigos: Konsultantas. - 2011–2012 m. Socrates/Grundtwig daugiašalis projektas „Enseignement supérieure, formation tout au long de la vie et validation des acquis de l'expérience“ (IDEAL), koord. Bresto universitetas, Prancūzija. Partneriai: Belgija, Italija, Lietuva, Portugalija. Pareigos: Projekto darbuotojas. - 2011–2012 m. ESFA projektas “Šiaulių universiteto vidinės studijų kokybės vadybos sistemos sukūrimas ir įdiegimas (Uni-Q-Mas (University Quality Management System)”, NR. VP1-2.1-ŠMM-04-K-02-003. Pareigos: Projekto darbuotojas. - 2009–2012 m. Tarptautinis NordForsk tyrimų projektas “Contemporary art and visual culture in education” (CAVIC). Koordinatoriai: Aarhus universitetas, Danija, Agder universitetas, Norvegija. Pareigos: koordinatorių grupės narys, tyrėjas. - 2010–2011 m. projektas pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę „Studijų kokybės gerinimas, tarptautiškumo didinimas“ „Studijų organizavimo ir mokymo(-si) inovacijų diegimas Šiaulių universitete“ (SOMID). VP1-2.2-ŠMM-07-K. Pareigos: Projekto darbuotojas. - 2007–2009. Tarptautinis tyrimų projektas “ARTBEAT- Artisticaly based experiences in art education and teaching”, koord. Aalto universitetas, Suomija. Suomijos akademijos (Academy of Finland) stipendija. Pareigos: Mokslo tyrėjas. |
Mokslinės stažuotės, stipendijos: |
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stažuotė Kroatijos švietimo institucijose. Zagrebas, Kroatija (Projektas „Tęsk“). 2019.10.20-26. - Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo stažuotė Škotijos švietimo institucijose. Edinburgas, Škotija (Projektas „Tęsk“). 2018.09.09-15. - Stažuotė Pietų Korėjos mokslo, studijų ir kultūros institucijose Pasaulinis InSEA congresas “Spirit.Art.Digital”. Exco, Daegu, Pietų Korėja. 2017.08.5-19. - Stažuotė Škotijos, Š. Anglijos universitetuose: Edinburgo Napier Universitetas; Borders Koledžas; Teeside Universitetas; Sunderland universitetas; Carnegie koledžas; New Buckingshire universitetas. Škotija, Šiaurės Anglija. (Projektas PERKVATO). 2013.05.27–06.02. - Tyrėjų ir doktorantų vasaros stovykla „Art mediatition as Activism Towards a better Commitment“. Aalto universitetas Tuusula, Suomija. 2013.06.25–29. - Tarptautinė dėstytojo praktika. Kanterburio Kr. bažn. Universitetas. Kanterburis, Didžioji Britanija. 2012.10.20–29. - Tyrėjų ir doktorantų stovykla CampCavic „Collaborative articulations: pedagogical context of contemporary art and visual culture“. Bornholm, Danija. 2011.09.25–29. - Mokslinė stažuotė International House Osaka, Pasaulinis InSea simpoziumas “Mind-Media-Heritage”. Osaka, Japonija. 2008.08.05–16. - 2008 m. Kultūros tarybos edukacinė stipendija (6 mėn). - 2006 m. Mokslinė doktorantūros stažuotė (6 mėn, Erasmus stipendija). Helsinkio Menų ir Dizaino Universitetas, Helsinikis, Suomija. - 2003 m. Mokslinė stažuotė (1 mėn). Nebraskos Universitetas Omahoje (UNO). Vadovė prof. F. Thurber. Omaha JAV. 2003.08.25–09.25 |
Praktinė patirtis (ne universitete): |
Mokymai, konsultavimas |
Ekspertinė veikla: |
Projekto „Tęsk“ Pedagoginių stažuočių modelio kūrimo grupės ekspertė, konsultantė. |
Kita reikšminga veikla: |
Tarptautinio European Teacher Education Network (ETEN) narė, koordinatorė institucijoje (ETEN Co-Ordinator (ECO). Tarptautinio Šiaurės-Baltijos šalių (Nordplus) tinklo EDDA Norden narė. Aalto universitetas, Suomija. Tarptautinės InSEA (International society of education through arts InSEA.org.) narė. Studijų programos „Pedagogika“ komiteto narė. |