Sidebar

Kazlauskiene

El. p.: 

ORCID: 0000-0001-8601-3205

Mokslo sritis ir kryptis:

Socialiniai mokslai (edukologija)

Mokslinių tyrimų tematika:

Mokymo ir mokymosi procesai; ankstyvasis matematinis ugdymas; savivaldus ir personalizuotas mokymas; švietimo kokybės vadyba

Pareigos (dabartinės):

Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė

Išsilavinimas:

Socialinių mokslų (edukologija) mokslų daktarė

Darbo patirtis:

Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė (nuo 2012 m);

Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto dekanė (2008-2013 m.);

Šiaulių universiteto Matematikos didaktikos katedros docentė (2006-2007); Edukologijos katedros docentė (2008-2012);

Šiaulių universiteto Edukacinių sistemų katedros vedėja (2006-2007);

Šiaulių universiteto Matematikos didaktikos katedros lektorė (2001-2006)

Publikacijos:

eLABA

Dėstomi studijų dalykai:

Doktorantūros studijų: Mokymo ir mokymosi teorijos, sistemos, modeliai;

Magistro studijų: Švietimo kokybės vadyba;

Bakalauro studijų: Bendroji pedagogika, Šiuolaikinė didaktika, Matematikos didaktika, Ikimokyklinis ir priešmokyklinis matematinis ugdymas.

Projektai:

- Innovative teacher education through personalized learning / INTERPEARL. Erasmus+KA2 - Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices, KA203 - Strategic Partnerships for higher education. University of Iceland; University College Cork, Ireland; VDU; VU; VUŠA (tyrėja).

- Critical Thinking in the Information Society (CTIS). Erasmus+KA2– Higher education. Graikija (Sapientia Hungarian University of Transylvania), Rumunija, Lenkija (Pedagogical University of Krakow), Vengrija (University of Pécs), Lietuva (VUŠA).

Mokslo sklaida:

- Kokybinių tyrimų duomenų vizualizacijos programa „Kokybis“. ISBN 978-609-430-154-4 P. 27 su CD priedu.

- Formuojamasis vertinimas pasiekimams ir pažangai. Prieiga: https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2021/10/Formuojamasis-vertinimas_internetine-versija_2018.pdf.

- Pradinių klasių mokinių kūrybiškumo ugdymas sprendžiant praktines problemas. Prieiga: https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/16250.

- Metodinių leidinių serija savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje:

Gaučaitė R., Kazlauskienė A. (2018). Kaip pažinti save kaip besimokantįjį? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas.

Gaučaitė R., Kazlauskienė A. (2018) Kaip išsikelti mokymosi tikslus ir numatyti sėkmės kriterijus? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas.

Kazlauskienė A., Gaučaitė R. (2018). Kaip planuoti mokymąsi ir imtis veiksmų? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas.

Kazlauskienė A., Gaučaitė R. (2018). Kaip organizuoti grįžtamąjį ryšį ir koreguoti tolesnius veiksmus? Praktiniai pavyzdžiai savivaldžiam ir personalizuotam mokymuisi pamokoje organizuoti. Šiauliai: Titnagas.

Ekspertinė veikla:

- Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos kūrėja (bendraautorė) (Matematinis ugdymas);

- Atnaujintų Bendrųjų programų kompetencijų aprašo rengėja (bendraautorė) (Kūrybiškumo ugdymas);

- Savivaldžio ir personalizuoto ugdymo sistemos rengėja (bendraautorė).

Kita reikšminga veikla:

LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Bendrojo ugdymo tarybos narė

Lietuvos edukacinių tyrimų asociacija (LETA) valdybos narė, Bendrojo ugdymo tinklo vadovė;

European Educational Research Association (EERA) narė;

World Education Research Association (WERA) narė;

European Alliance for Social Sciences and Humanitie (EASSH) narė;

Researchers' Excellence Network (RENET) koordinacinio komiteto narė.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos